.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۳۵۰ طرح صنعتی مازندران تسهیلات رونق تولید دریافت کردند
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: ۳۵۰ طرح و واحد صنعتی استان بیش از ۵۵۸ میلیون ریال تسهیلات بسته رونق تولید دریافت کرده‌اند.

به گزارش شمال نیوز،محمد محمدپور عمران اظهار داشت: در راستای اجرای رفع موانع تولید و ایجاد اشتغال سال گذشته  درخواست‌های متعدد برای دریافت تسهیلات از سوی واحدهای صنعتی و معدنی استان در این سامانه ثبت شد که بر این اساس تعداد ۳۵۰ طرح و واحد صنعتی استان مبلغ 2760558 میلیون ریال تسهیلات دریافت کرده‌اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت مازندران با اشاره به نامگذاری امسال به نام تولید و اشتغال تصریح کرد: برای تصمیم گیری‌هایی که در سال جدید در سطح کشور شده مقرر شد در آینده ای نزدیک این سامانه نسبت به ثبت درخواست واحدهای متقاضی اقدام کنند.

وی با اعلام اینکه این تسهیلات در سال گذشته جان دوباره به واحدهای صنعتی و تولیدی نیمه فعال استان بخشیده است، گفت: این رویکرد دولت بسیار ارزشمند بوده چرا که شاهد بودیم بخش قابل توجهی از مشکلات واحدهای متقاضی تسهیلات رفع شده است.

به گزارش مهر،وی با تاکید بر اینکه یکی از اهداف مهم طرح رونق تولید حمایت از تولید داخلی و ایجاد اشتغال بوده است اعلام کرد: به همین منظور دولت مجدداً تصمیم گرفته جهت رونق هرچه بیشتر تولید، نسبت به پرداخت این تسهیلات به واحدهای تولیدی متقاضی اقدام نماید لذا به زودی سامانه بهین یاب برای ثبت تقاضای واحدهای متقاضی فعال خواهد شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.559 seconds.